Графік роботи соціального педагога Великодимерського ліцею
ПонеділокЗ 08.00 до 12.00; (Консультації за індивідуальними зверненнями).
З 12.00 -16.00 (Відвідування сімей на запит адміністрації ліцею).
ВівторокЗ 08.00 – 12.00 (Діагностика на запит адміністрації ліцею).
З 12.00-16.00 (Відвідування сімей на запит адміністрації).
СередаЗ 08.00 – 12.00 (Консультації батьків, опікунів).
З 12.00 – 16.00 (Діагностика на запит адміністрації ліцею).
ЧетверЗ 08.00 – 12.00 (Самопідготовка).
З 12.00 – 16.00 (Відвідування сімей на запит адміністрації).
П’ятницяЗ 08.00 – 12.00 (Організаційно- методична робота).
З 12.00 – 16.00 (Соціально- педагогічні дослідження).

Напрямки роботи соціального педагога в школі:
- психологічна підготовка до навчання у школі;
- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;
- організація роботи з “важкими” дітьми;
- професійне самовизначення старшокласників;
- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів
- організація роботи з дітьми пільгового контингенту;

Види роботи соціального педагога в школі:
- діагностична робота;
- прогностична робота;
- консультаційна робота;
-соціально-перетворювальна робота;
-профілактична (просвітницька) робота;
- навчальна діяльність;
- організаційно-методична робота;
- зв’язки з громадськістю.

При роботі з учнями та їхніми батьками соціальний педагог надає наступні види соціальних послуг:
- допомагає в адаптації дітей при вступі до школи, переході із одного до іншого ступеня навчального закладу;
- виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, між батьками і вчителями;
- слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу, допомагає у подоланні причин, що призводять до пропусків занять;
- попереджує конфлікти, які можуть виникнути в учнівському колективі.

Разом із педагогічним колективом навчального закладу соціальний педагог:
- проводить консультації з учителем та іншими працівниками школи з різних соціально-педагогічних проблем з метою сприяння покращенню умов життя та навчання учнів;
- організовує співробітництво з учителями та іншими спеціалістами школи (психолог, лікар) при розробці індивідуальної стратегії і тактики допомоги дезадаптованим учням;
- бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу.


Психолого-педагогічний супровід дітей з руховою розгальмованістю та РДУГ.


Як адаптацію п'ятого класу пройти успішно? Рекомендації класним керівникам 5-х класів. Рекомендації вчителям-предметникам. Вікові особливості школярів середнього віку. Золоті правила класного керівника.

«ЩОБ ДІТИ ЙШЛИ ДО ШКОЛИ ЗАЛЮБКИ!» - поради батькам.

Кiлькiсть переглядiв: 681