Внутрішня система забезпечення якості освіти.


ПОЛОЖЕННЯ

про внутрішню систему забезпечення якості освіти

у Великодимерському ліцеї Броварського району Київської області

І. Загальні положення

1.1. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти (далі - Положення) у Великодимерському ліцеї розроблено відповідно до вимог частини третьої статті 41 Закону України «Про освіту», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, Статуту ліцею та інших нормативних документів.

1.2. Метою розроблення Положення є забезпечення стратегічного розвитку ліцею з урахуванням пріоритетних напрямів розвитку освіти України відповідно до Концептуальних засад реформування загальної середньої освіти, Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту».

1.3. Завдання внутрішньої системи забезпечення якості освіти у Великодимерському ліцеї:

- оновлення методичної бази освітньої діяльності;

- контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;

- моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;

- створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.

1.4. Колегіальним органом управління Великодимерського ліцею, який визначає, затверджує систему, стратегію та процедури внутрішнього забезпечення якості освіти,є педагогічна рада.

1.5. Внутрішня система забезпечення якості освіти в закладі включає:

- стратегію та процедури забезпечення якості освіти;

- систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;

- оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти;

- оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників;

- оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників ліцею;

- забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління закладом освіти;

- створення в закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування.

ІІ. Стратегія, політики та процедура забезпечення якості освіти

2.1. Стратегія та процедура забезпечення якості освіти у Великодимерському ліцеї базується на наступних принципах:

- принцип відповідності Державним стандартам загальної середньої освіти;

- принцип відповідальності за забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності;

- принцип розвитку, що виходить з необхідності вдосконалення якості освітнього процесу відповідно до зміни внутрішнього та зовнішнього середовища, аналізу даних та інформації про результативність освітньої діяльності;

- принцип партнерства, що враховує взаємозалежність та взаємну зацікавленість суб’єктів освітнього процесу відповідно до їх поточних та майбутніх потреб у досягненні високої якості освітнього процесу;

- принцип відкритості інформації на всіх етапах забезпечення якості та прозорості процедур системи забезпечення якості освітньої діяльності.

2.2. Стратегія та процедури забезпечення якості освіти передбачають здійснення таких процедур і заходів:

- здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм;

- щорічне оцінювання здобувачів загальної середньої освіти, педагогічних працівників ліцею та регулярне оприлюднення результатів таких оцінювань на офіційному веб-сайті;

- підвищення якості знань здобувачів освіти;

- посилення кадрового потенціалу закладу освіти та підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

- забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу та підтримки здобувачів освіти;

- розвиток інформаційних систем з метою підвищення ефективності управління освітнім процесом;

- забезпечення публічності інформації про діяльність ліцею;

- створення системи запобігання та виявлення академічної недоброчесності в діяльності педагогічних працівників та здобувачів освіти.

2.3. Основними напрямами політики із забезпечення якості освітньої діяльності у ліцеї є:

- якість освіти;

- рівень професійної компетентності педагогічних працівників і забезпечення їх вмотивованості до підвищення якості освітньої діяльності;

- якість реалізації освітніх програм, удосконалення змісту, форм та методів освітньої діяльності та підвищення рівня об’єктивності оцінювання.

2.4. Критеріями ефективності внутрішньої системи забезпечення якості освіти у Великодимерському ліцеї є:

- досягнення здобувачів освіти, показники результатів їх навчання;

- відповідність показників успішності здобувачів освіти результатам їх навчання на кожному рівні повної загальної освіти під час державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання;

- якісний склад та ефективність роботи педагогічних працівників;

- показник наявності освітніх, методичних і матеріально-технічних ресурсів для забезпечення якісного освітнього процесу.

ІІІ. Напрями внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти закладу...

Детальніше.

Кiлькiсть переглядiв: 183